Tempahan Baju T

Tempahan Baju T
Tempah baju design sendiri SATUPUN BOLEH™

Khidmat Fotografi Perkahwinan

Bidik Art Tshirt & Premium Gift

Bidik Art Tshirt & Premium Gift

Monday, July 4, 2011

TC Gangster

Kalau korang ke Teluk Cempedak, korang pasti jumpa mamat ni.. Kalau tak jumpa tu maksudnya korang tak rayau abis lagi,,,

Untuk pengetahuan korang Kera ni adalah Taiko kat pantai tu..

Lu Langsi Lu Mati

Nasihat aku jgn bawak makanan dekat dia nanti dia akan kejar dan rampas makanan tu kecuali korang mmg berniat nak bagi kat dia hehe..

Nasi Impit ni baru je dirompak daripada sorang budak pompuan.. macam tak bersalahpun..

No comments: