Tempahan Baju T

Tempahan Baju T
Tempah baju design sendiri SATUPUN BOLEH™

Khidmat Fotografi Perkahwinan

Bidik Art Tshirt & Premium Gift

Bidik Art Tshirt & Premium Gift

Thursday, June 30, 2011

Abah... nak cuba amik gambar bleh

mcm tulah bunyi ayat anak aku (baru darjah 2) kecek (pujuk) nak minta pinjam kamera aku.. selama ni tak penah lak nak mintak cuba.. tup2 entah angin ape yg dtgpun aku xtahu tetiba je nak blajar amik gambo..

Akupun setkan kamera SONY A55 aku ke fungsi 'auto' pastu nilah hasil sulung yang dia dapat.. aku tanya kenapa amik gambo slipar ni.. dia kata dia suke tengok warna-warni slipar tu cantik katanya..

Bg aku kira oklah utk budak yg pertama kali pegang kamera besar, siap ada bokeh lagi tu.. dop gitu..


No comments: